Постійні і нові клієнти: кого продавці люблять більше
Постійні і нові клієнти: кого продавці люблять більше
Постійні клієнти є цінністю для будь-якого магазину. Спеціально для них створюються програми лояльності та акції, не доступні для нових клієнтів. Але чи означає це, що нові покупці менш значущі? Спробуємо розібратися, кого ж продавці насправді люблять більше.
Постійний клієнт – улюблений клієнт
Це гасло декларують багато магазини і навіть створюють програми «Улюблений клієнт». Зазвичай така програма передбачає певні знижки або участь у розіграшах призів для усіх, хто часто робить покупки або витрачає певну суму. Безумовно, знижки і подарунки – це завжди приємний бонус. Але в цілому подібні програми виглядають, як клуб для обраних, участь в якому потрібно чимось заслужити. Виходить, що магазин любить лише тих, хто довів свою відданість або витратили N-ну суму грошей. Тоді решта, хто не виконав потрібні умови, поки ще не улюблені?
Постійні (лояльні) покупці дійсно цінні, адже вони часто роблять покупки і, відповідно, приносять магазину постійний дохід. З такими клієнтами простіше працювати продавцям, які вже знають уподобання людини і знайдуть, що запропонувати. Також лояльний покупець часто закриває очі на огріхи в роботі продавця, що новий може не пробачити і назавжди відмовиться від подальшої співпраці.
З новими клієнтами багатьом продавцям складніше працювати, особливо в офлайн торгових точках, де працівник проводить більше часу в прямому контакті з покупцем. Продавцеві потрібно докласти значно більше зусиль, щоб контакт закінчився бажаним фіналом − купівлею. Може тому часто в торгових точках зустрічаються «нудьгуючі» продавці, які не люблять працювати з новими відвідувачами.
Звідси виникають ситуації, коли улюбленими називаються постійні покупці, а новим в кращому випадку просто ради. Це виглядає дивно, враховуючи, що для залучення нових клієнтів витрачається чимало фінансів і часу. За логікою речей, будь-який прийшов в магазин людина вже представляє цінність, тому кожен співробітник повинен його «любити, пестити і леліяти», але це не завжди так.
Ніж «любов» відрізняється від клієнтоорієнтованості
В профессиональной сфере продаж нет понятия «любить клиента». Поэтому мы не говорим покупателям о любви и не считаем, что такие заявления нужны. Наша главная цель – предоставить качественный товар по доступной цене, а также сделать сотрудничество с магазином комфортным для всех.
Интернет-магазин Носок-Трусок с момента открытия работает по принципу клиентоцентричности. Это значит, что каждый покупатель для нас на первом месте. Все сотрудники магазина сфокусированы на желаниях и нуждах покупателя и нацелены помочь вам достичь желаемого. Насколько нам это удается, судить вам.
Для нас критерієм служать позитивні відгуки про куплений товар і роботу магазину, збільшення числа постійних покупців і приплив нових. І перші, і другі для нас однаково важливі, тому ми і далі будемо старатися робити все можливе, щоб задовольнити ваші запити.